te z obrysem są ładniejsze. :D
fajne:D
Ładne :)
fajne avatary z ramką c:
Fajne :P
fajne,ale te z obrysem lepsze ;p/Santa Maffy
te z obrysem są ładniejsze. :D
OdpowiedzUsuńfajne:D
OdpowiedzUsuńŁadne :)
OdpowiedzUsuńfajne avatary z ramką c:
OdpowiedzUsuńFajne :P
OdpowiedzUsuńfajne,ale te z obrysem lepsze ;p/Santa Maffy
OdpowiedzUsuń